Pages

Tuesday, April 27, 2010

..::Mencari Teman Serumah::..

aduhai...aku ade problem lagi r dgn budak baru housemate aku..ingat ke dah ok...xdapat nak bayar sewa umah untuk bulan n..awal bulan ckp lambat skit bayar untuk bulan n..ok fine..semalam ckp xdpt nak byr..utk next month pun xdpt bayar..terkedu aku mendengar nye..dah lah aku cover untuk bulan n..xkan lah nak cover untuk next month lagi..aduhai..n lah akibat ye tersalah buat baik..payah jgk...kalu aku tau mcam n aku ambik deposit 2 bulan..deposit api+ air aku xmtk pun lagi..ari tuh bukan main merayu2..aku tgk dia macam terdesak ari tuh cari umah..kesian aku ambik 1 bulan deposit jelah..kite kesian kan dia ,dia buat macam n..Semalam jgk aku ckp kat dia,kalu macm n dah xleh nak tlg lagi r..nak kena cari org lain r..slow talk ckp suh kuar dari umah sampai bulan n..arap2 le dia faham n bertanggungjawap..susah betui nak cari housemate yg betui2 ok..

Kesempatan ini aku nak iklan untuk sape2 yg mencari bilik sewa untuk master room..ade sape2 berminat leh r bgtau aku kalu nak tahu details punye..bagitau r kalau ade sape2 nak ek..kot2 lah ade kawan2 yg tgh cari umah yg berdekatan dgn USJ 1

-meranti apartment usj 1,persiaran subang mewah
-Kemasukan May 2010
-Female and muslim
-RM250 per/month
-Fully Furnished
-Master room(kipas+bilik air)
-Berdekatan dgn Summit,Mydin,Giant usj 1
-if nak duk 2 org boleh runding
-securiti ada
-call fifiey:013-2009127

No comments:

Post a Comment