Pages

Monday, April 19, 2010

.::A.P.I-Pelita::-

malah..malas..maleh~~ ye aku..tgk si ensem n rajin ler..keh2..

ari ini isnin..malas buat keje..semua bede malas kalau ari isnin n..hehe...check kpli xdpt..huhu..sodis..hancur harapan mak aku utk tgk aku jadi seorang guru..guru ke?hehe..satu hari duk layan lagu je.. A.P.I-Pelita,gandingan hangat lan meet uncle hussein + NOh hujan +typewriter band kalu xsilap..lagu n lagu tema dlm filem hooperz kat pawagan 22hb April n..xlayn cte tuh..janji lagu n best..layan..


A.P.I-Pelita

Tak pernah sesaat daku meragui
apa yang telah daku temui selama ini,
Tak pernah sesaat daku menyesali
apa yang telah aku nikmati
apa ku alami

selagi hayat di kandung badan

(Korus)
Takkan ku menyerah kalah walau mimpi ku musnah
harapan ku hancur sayapku patah
akan ku pancarkan cahaya seperti pelita
ke serata dunia yang gelap gelita
sehingga hembusan nafas yang terakhir

tak pernah sesaat ku mencurigai
apa yg telah aku kecapi setakat ini
tiba saatnya kan ku tangisi
pada yang pergi, takkan kembali
Kembali lagi

selagi hayat di kandung badan

(korus)

Selagi jasadku belum terkubur!
Selagi tubuhku, belum ditimpa uzur!
pantang datuk nenek moyangku,Berundur!

Chorus 2X

Akan Ku Pancar Cahaya Seperti Pelita
Ke Serata Dunia
Seperti Cahaya…….

No comments:

Post a Comment