Pages

Sunday, April 25, 2010

Epi besday to me..


epi besday to me-25 n izzaty ke-14

25 april 2010---genap aku 25 tahun..huhu..dah tua..aduyai..sempat aku balik kampung time n leh celebrate sekali dgn my pamily..yeah..balik pun sebab ade camping kat sekayu..best jgk ramai org kat sane leh aku jumpe..kat sana tulah aku dpt kenangan manis,diorang buat suprise 1 dewan nyanyikan lagu besday untuk aku..fuhss sugoh terharu..

semalam baru je aku celebrate besday dgn pamily aku..sekali besday dgn anak buah aku..14hb 4 n aku 25hb 4..mula2 plan nak p picnic tapi cuaca hujan plop..plan nak bbq kat umah pun cancel sebab hujan..last2 buat kat dalam umah sebelum aku bertolak ke KL pasal kat dalam umah je xujan..haha..


"Allah Selamat kan Kamu,Allah Selamat kan Kamu"


n lah selera dari mak aku n..best sgt..makan time hujan plop tuh..ade tea peng mak ning lagi (tea peng=tea ais)


mee goreng basah



sotong celop tepung..yummi



besday gurl


kerakusan ibu mengandung tgh makan..haha..


tgh makan pun nak ceramoh gop..haha..sek kuat politik..haha



apiq susuk sotong


izzaty wit cik

No comments:

Post a Comment