Pages

Monday, April 19, 2010

.::BFF a.k.a kancil Power ::.


haha..ingat ke BFF power punye..bukanlah sejenis makanan tapi "ferrari anis aka kancil"..haha..ingat weekend lepas dalam keadaan xchat ye sempat buat reunion kecil dgn mek ja n anis golex..entah ape2 je panggil macam tuh..kwn ku time uitm dungun n shah alam..haha..best jupe diorang n sampai habis air liur di buatnye..xhenti2 berckp..pok pek pok pek..tggu punye tggu dpat lah satu calling dari si golex suh dtg putrajaya n follow p nilai..entah nak ikut ke tak?last2 buat keputusan nak ikut atas alasan nak segarkan badan..ye2 je..bertambah sok seh adelah lepas tuh..xpe..bukan senang nak jupe diorang n..


tggu punye tggu aku tggu mek ja n anis kat alamanda..diorng n dah shopping dari kl..xpuas shoppping tuh nak p nilai plop..aduyai..n then dari putrajaya lalu dengkil n then nilai dgn BFF..ngeh3x..kejap je..tol pun xde..huhu..nilai square tergoda aku..byk kain2 yg cun n tudung leh tahan jgk r..alahai nasib tgh bulan..kalu tak abis lah pulus aku..n then g nilai 3..ade jual barang2 utk pengantin..memg n lah tujuan sebenar dtg sini...tapi bukan utk aku tapi si anis n nak beli bunga telur n cederamata utk tetamu yg hadir time pekawinan dia n..

anis a.k.a golex

anis n seorg programmer gop macam aku..huhu..entah kenapa org panggil anis n si golex..aku dah lupa case ape tapi memg ade cte dsebalik kejadian ...haha..inilah tuan punye badan nak kawin..bln 6 tahun n..tema biwu payah jgk nak cari bunga telur n cederamata calour biwu n..xde sgt stock biwu..perg punye perg dari satu kedai ke satu kedai pelik..masing2 harga xsama..p kedai lain makin murah..confused2..aik betui ke n harga sampai murah separuh harga dari rm100 trun ke RM60..makin murah plop..design yg same plop tuh..ok last rm53 angkat..haha..bagi pasangan nak kawin boleh lah dtg nilai 3 n..harga boleh ruunding n murah2 semuaye..dari langsir,baju pengatin n baragan hntaran ke utk kawin..byk2 choices..



aku pun sempat pose.lawo bunga2 kat nilai n..


rosniza roslan a.k.a mek jaa

n plop mek ja..sokmo sibuk kalau ajak kuar,lebih sibuk dari kitorang yg tgh keje n..ishk2..mek ja n still study..sambung master n kat uitm s.alam..memg kaki student.best student first klas..gred A lagi nah..huh..mak aku no .2 selalu babling kat aku..xleh hingat..ahha..


yeah pizza + mushroom soup kat alamanda utk org demam..thanx mek ja..xtahan student yg belanja tuh..kitorg tuntut janji time dia baru dpt schoolship..keh2..belasah2 sampai lebam..jahak tui pau student..beriya2 ajak aku kuar..patut ler nak belanja aku..amin..murah rezeki



air n best..fruitzy ape tah..haha..janji best..abis tekak aku makin sakit tapi berbaloi..



+ twister apple pun best..nyum2..hirup jgn xhirup..


kedaroh2x sampai lembam..xsempat nak p mydin..sory jaa..hehe


oumm..


mia2


mkn2 mek ja

No comments:

Post a Comment