Pages

Tuesday, May 4, 2010

...::TRip to uLu yAm::...

2hb May 2010

Subuh2 lagi dah bangun dgn mata yg terkebil2..siapkan mee goreng basoh..haha...xleh hingat mee aku dah macm mee bandung...haha..paliey n ejo xabis2 nak "mapuh" aku..(mapuh=mengusik nada gurauan)..bingit telinga aku dbuatye..ingat kat opis je ada(aidil seorg yg pendiam),xsangka ade jgk yg species aidil kat sini..haha..kul8 dah bertolak dari usj..aku,fifi budak umah aku,adik aku pun join sekali,kak ros satu opis dgn fifi..n geng2 pakwe fifi is paliey,ejo n seangkatan dengan ye...

uLU YaM n bayk stage..jalan dia macm naik bukit..cam jalan nak perg genting..aku perg n stage ke 2 kalau tak silap..


asyik berhenti je time on e way ke ulu yam..pasal tak cukup lagi peserta2..haha,bertembung dgn geng2 motor besor..kat mane2 je perg ade je geng2 motor besor n..


perjalanan ke ulu yam--ade tasik yg cantik..cool je..ramai jgk picnic kat tasik tuh


stage ke 2..jalan2 xsedar dah nak masuk ke stage ke 3..last2 parking kat stage ke 3..haha..nak msuk kena bayar..1Rm sekepala..ingat ke masuk free je..hehe


akhir ye sampai jua objektif ke ulu yam:"mandi"~~~haha...sejuk ouww air n sampai ke tulang..byk sangat batu2..xde sgt pic2 mandi manda pasal semua org sibuk nak mandi..best lagi GABai rase ye..p gabai ari tuh maleh nak updated blog..sila link kat bwah utk TRIP To GAbai last month ari tuh..k.lina rajin updated blog..haha..copy right je..haha~~~




part yg paling sukar dalam bbq..xsuka..haha..


si paliey= baju biru,baju putih= ejo..same2 m'hidupkan api..api2x


menu picnic ulu yam..huhu...byk tuh..kedaroh2 sampai lebam..


buat ape tuh si ejo wei??abis ayam tuh nanti..sek mangat dlm "trip ulu yam"


fifiey as "planner" xmenjadi~~ housemate aku yg terbaik-same je muka fifi n dgn si golex


antara peserta2 yg turut serta..dari kiri..kwn opis paliey..n awex2,pak saudara si ejo n
seangkatan ye..


kak ros 1 family pun join sekali..


si ejo depan..yg bertudung hitam..azizah(ejo tgh usha awex n tapi dia n xnak org kelate..cam mane n ejo tukar negeri lah gamat ye..)..haha..chaiyok2 utk ejo..


letih aku mengayat budak n,danial...xsenyum2 jgk..last2 geletek sama dia baru gelak..haha..ala2 budak ultramen je budak n..rindu ye kat akil..


budak akil si ultramen~~miss ngat

aku : "bila besar nanti akil nak jadi ape?"

akil:"akil nak jadi ultramen max"--(tanpa pikir panjang tuh menjawap dgn sepantas kilat)

terkedu aku mendengar ye..kuat ye pangaruh tv

No comments:

Post a Comment