Pages

Tuesday, May 4, 2010

..ASam LAkse di Summit..

1 MAy 2010--LAbor's day

Keje2 jgk tapi makan kena jgk..hehe..Asam lakse di summit usj1 memg best..kuah dia kow..aku suka..lagipun kat summit tak byk choice,kat sini je ok..tak hingat tingkat berape..agak ye tingkat 3..tempat tuh open bukan dlm restoran..yang pasti tepi eskulator n kat depan tuh ade tempat jual kasut2 yg byak..yeah betui..siap pakse lagi adik aku dtg sini..keh2..best

Asam lakse + ais kosong..pedas siot

slupr..


kang aku ckp berangin pudina tuh..kan dah terkebil2x..hihi

Round2 d sunway pyramid,sempat jupe si noriah n tunang ye yg bakal berkahwin akhir bulan n..tahniah siti noriah n maone..sempat jgk main bowling dgn noriah..lontar 2-3 bola masuk longkang n longkang then bla..kejor masa..back to opis..byk ooo keje lum updated lagi..hehe..seorg pekerja berdedikasi...dedikasi ke?--haha..


noriah-antara salah 1 geng beringus aku kat kampung


sempat snap sebelum TAy 1 aku "Terluka--waa.."--xleh hingat..


makan malam dgn duan yg koya depan mid~~duan n ayub

same x?dia n dah macam family aku plop...cuma lain ayoh n mok..bercerita pasal netbook baru dia..tgk tuh duan semangat bercerita..haha~~

No comments:

Post a Comment