Pages

Thursday, February 3, 2011

::Jatuh Cintang::


rupa mu yang ensem lagi bergaya..oooh aku sudah jatuh cinta..warna mu yang sungguh menawan dikalbu..ur face look very elligent dear..ape aku megarut merabam ni..haha...tangkap leleh kejap aku tgk model handphone 'HTC' n sutir..bilakah dikau berjaya ku miliki?..ooo "HTC"..jeng jeng jeng..


HTC Touch HD

3.8″ display screen (480×800 pixels)
5MP autofocus camera with secondary front-facing VGA camera
3G/HSDPA 7.2Mbps
WiFi 802.11 b/g
Bluetooth 2.0
Windows Mobile Professional 6.1
Built-in GPS
FM radio tuner
8GB microSD card

ni hah pegarang jantung aku n hah??tgh pikat-pikat sekarang ni.bila lah nak dapat sutir xtau lah.kena kerja kuat sikit ni utk dpt HTC..ooh dear!!!

aku sebenarnya xtau pun ada model ni.entah kenape asyik teringatkannya after aku dipekenalkan dengan beliau oleh seorang geng kacip aku pok din..huhu..sudah ku pegang beliau n..smooth je.bau kedai lagi..haha..beliau n leh tahan jgk harganya.pok din ckp harga di pasaran kat rm1500 jgk tapi dia beli 1k..huhu..kalu aku beli ketika ini xb'byrlah gamak ye keta motor n segala ++ r...haha..

Perkenalan ngan beliau n xlame pun.sepanjang masa aku bersantap 'char kuew tiow' yang haou liow di bawah jambatan kuala ibai sungguh membuatkan aku jatuh cintang padanya.hati berbunga-bunga gitu.alahai.ala makan char kuew tiow' sekali sedup je terus abis.5 minit pun xsampai..haha..al maklumlah cinta pandang pertama..kui..kui..kui


ermm sedap dos!!sedut

No comments:

Post a Comment