Pages

Sunday, April 29, 2012

epy besday to me!


dah lepas la,terima kasih kepada kekawan yang sudi sambut hari tuo aku ni..huhu...damn!makin tuo..hehe..hari besday aku tuh time keje kat luar..ada tugasan luar tp sempat lagi kitorang ponteng utk p beli kek kat secret secret resepi..hehe.mengulor je keje..

 tq adi,bagi drive keta dan ikut kehendak besday gurl.haha..

rakan-rakan seperjuagan sy sehati sejiwa..tq kak ya,asma

  Malam yer pula,buat gathering sikit dengan kawan-kawan lama time belajar dulu,memang kamcing habis,aku ingat gathering biasa jer rupa yeer celebrate besday aku skali.huhu.diri ku terasa malu untuk seketika di atas kejutan yang xseberapa itu...haha...dah tua2 ni sudi plop diorang ni sambut besday aku yer.haha..sama naik jer tiup lilin dgn ank si zila tuh..hahaha...

 Ziela sekeluarga

 Mek tie yg sanggup turun dari Sg.Tong utk gathering..payah nak jupe pegawai ni sorang

  Credited to plan manager utk gathering ni.mek ika ku shayam bersama husband...merangkap 'tukang bayor' dengan serta merta..haha..terima kasih utk full perut besday gurl utk malam itu.hehe..epi sebenarnya!

Si kinah sorang lagi xdpt hadir,pasal duk kat cyberjaya,kalu tak cukup la kte berlima ek..

  Bonda ku juga bersama nasi goreng kegemaran yer..tq mek pat shayam!

No comments:

Post a Comment