Pages

Wednesday, January 25, 2012

:: sana sini ::


Sana Sini macam lagu la plop,cuti seminggu buatkan aku jadi malas nak bekerja..ehehe,memg malas pun,bertambah lagi la malas..asyik cuti je ada kenduri,kenduri je cuti..huhu sana sini kawin la,tunang la,cukur jambol la,kesyukuran la..macam2 kenduri la..attend jgn xattend..hoho..mak aku pun dah mula bising bila la nak adakan kenduri untuk aku plop,aku sendiri masih xada jawapan untuk itu,biar masa yang menjawap pertanyaan 'mek pat' ku a.k.a my mother.

1.Majlis meraikan Cinta Sakinah & Bob
(Salah satu 5 geng kacip aku suatu ketika dulu di uitm dungun)
-sonok leh sembang2 ngan ika,zila sampai lebam

berseri2 pengantin Sakinah..

sweet kan 2 org ni,Congrate both of u

yang best dapat souvenir 'angry bird' majlis diorang ni,hasil 'hand made' pengantin Perempuan Sendiri,if nak order leh click je

nice

hari itu juga belasung nya Majlis perkahwinan Ally Iskandar dan Farah Lee di Masjid Kristal Terenganu ,alahai sebelah kampung aku je Pengantin Perempuan ni,Kampung Atas Tol..Sapadan dan sama cantik.



2. 22/1- Sekayu time,best banget berendam

3.23/1 Chik ya bertunang,hani Bertunang..Congrate both of u dear

epy for u kak ya

hani madu

eh tak lupa juga,akak- akak kat sni nak ucapkan GOng xi fa chai..haha,sekian :)

No comments:

Post a Comment