Pages

Wednesday, June 23, 2010

:: blogspot vs wordpress ::

gara2 blogspot kena blog d opis..so aku beralih arah ke word press..updated kat word press..kat wordpress xreti sgt nak explorer..mcam kena byk buat sendiri..bos bukak r balik bos..dah naik busan kalu tak baca entry kat blogspot..yang saya punye blogspot xnak baca tapi blospot org lain saya nak baca bos..haha..bising kat sini mcam lah bos dapat dengar ape aku luahkan..haha..saje mengediks kat blog sendiri..xsalah kan..haha..

my new blog's wordpress is here

::MAnjuk::

sitihajarmatali | June 22, 2010 at 2:39 am | Categories: Uncategorized | URL: http://wp.me/pXLP0-10

Manjuk??saje je aku buat title macam tuh...merajuk sebenar ye..haha..aku nak merajuk r akhir-akhir n..bukan ape??tiap2 kali emak n kak aku call aku selalu tye kan adik n abg aku...tapi aku???yg bercakap n xambik kisah pun...sodis ye aku..wahaha..saje nk majuk...geleya tui aku n..haha..xnak r balik kampung lagi..nak balik raya jelah..(padahal dah xde cuti nak balik kampung)...hahah---bajet merajuk..haha..mak aku ckp 'aku' dia xrisau sagt..selalu risaukan adik n abg aku..dah lah kedua2 ye laki..aku sorg je pompuan..mak aku ckp lagi aku n pandai bawa diiri??ye ke?haha..tima kaseh emak..rindu mak aku..tiap kali balik kg je,time sampai kat kg n dah nak perg mesti cium n peluk mak aku kuat2..ambik semangat..ye ke semangat?or berkat??..ape2 pun aku shayam mak aku..shayam mak aku..."shayam cik"--aku panggil mak aku "cik"..jasamu tetap ku kenang sampai bila2..


::Nenek kebayan??::

sitihajarmatali | June 22, 2010 at 3:27 am | Categories: Uncategorized | URL: http://wp.me/pXLP0-1d

tatkala di opis hour..ade r pic aku yg tgh pakai spek dari arni n then aku post kat FB..mcam2 lah komen dari bebudak FB..macam mak nenek??nenek kebayan??adoi..

n lah satu-satu nya pic aku pakai spek..memg xgemar pakai spek walaupun rabun ayam...haha..dulu time study rabun tak teruk sangat..lepas abis study n dah keje 1 tahun lebih n memg teruk mata aku..nak tak nak kena pakai spek..akhir2 n nak drive malam2 pun kena pakai spek..kabur n xnampak..bede n menakutkan aku..so kena paksakan diri pakai spek jgk..selalu je nak langgar bontot keta org...haha..oleh sebab muka dah mcm nenek kebayan after pakai spek..aku jadi makin xgemar pakai spek..rela jadi org buta tuh..ishk ade ke ckp cam tuh..xnak2..after this,jaga mata dgn sebaik2 ye..yes!xnak pakai spek..

wit adik aku..ceroh mata2x


No comments:

Post a Comment